Food Walk är ett verktyg som ger en kompletterande bild till marknaden vid sidan om statistik och rapporter.

Titta runt hörnet

Mycket som händer i den stora världen är redan här. Dessutom redan filtrerat och anpassat för den svenska marknaden.

Den nya mathandeln

De utvecklar marknaden och bygger en ny infrastruktur för handel med mat och dryck.
Med verktyget Food Walk tittar vi närmare på de aktörer som driver utvecklingen just nu. Idag står de för en relativt liten volym men har redan nu en stor påverkan på morgondagens konsumenter.

Small / Medium

En Food Walk ger nya perspektiv och passar som del i en uppstart eller en workshop, ett utvecklingsarbete eller som ren inspiration.

SMALL

I paketet ingår en kort vertikalspaning (45 min.) som upptakt inför en Food Walk (4 timmar, ca 5-6 besök).
Antal: Upp till 10 deltagare.
Ingår: Smakprover och fika samt program & informationsmaterial.

MEDIUM

I paketet ingår en längre vertikalspaning (1.5 timme) med möjlighet för fördjupning och öppna diskussioner.
Food Walk (6 timmar, ca 10 besök)
Antal: Upp till 10 deltagare.
Ingår: Lunch, smakprover, fika samt program & informationsmaterial.